رسیدگی کردن استفاده دانلود آموزشی افزار

رسیدگی کردن: استفاده دانلود آموزشی افزار آموزش after effects cc 2017 learning lynda

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی تا پول نرسد اوضاع هواپیماها همین‌ گونه است

وزیر راه و شهرسازی در فاصله چند هفته بعد از اجرایی شدن برجام رسما اعلام کرد: کشور عزیزمان ایران جهت نوسازی و بهسازی فرودگاه‌ها و ناوگان خود به حدود ۵۰ میلیارد د

تا پول نرسد اوضاع هواپیماها همین‌ گونه است

تا پول نرسد اوضاع هواپیماها همین گونه است

عبارات مهم : ایران

وزیر راه و شهرسازی در فاصله چند هفته بعد از اجرایی شدن برجام رسما اعلام کرد: کشور عزیزمان ایران جهت نوسازی و بهسازی فرودگاه ها و ناوگان خود به حدود ۵۰ میلیارد دلار سرمایه تازه نیاز دارد، رقمی که جهت خرید ۴۰۰ هواپیمای تازه به این بخش تزریق شود.

به گزارش ایسنا، صحبت از رقم بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی صرفا جهت توسعه حمل و نقل هوایی کشور نشان دهنده آن است که آنچه در برنامه های بلند مدت این بخش در نظر گرفته شده است با واقعیت های اقتصادی کشور عزیزمان ایران فاصله قابل توجه دارد.

وزیر راه و شهرسازی در ماه های نهایی سال ۱۳۹۵ اعلام کرد که تنها پنج درصد از بودجه آینده نگری شده است این وزارتخانه محقق شده است و از ۲۶ هزار میلیارد تومان بودجه ابلاغی تنها ۱۳۰۰ میلیارد تومان به این بخش رسیده است.

با در نظر گرفتن این وزارتخانه به عنوان بزرگترین وزارتخانه ستادی کشور که ده ها معاونت فعال داشته و هر یک از آنها طرح های عمرانی و زیرساختی قابل توجهی را در دست پیگیری دارند مشخص می شود رقم های دولتی آینده نگری شده است به هیچ عنوان کفاف هزینه های این صنعت را نمی دهد.

در حوزه خرید هواپیماهای تازه نیز هرچند صحبت از شخصی سازی و محوریت یافتن ایرلاین های شخصی در بازارهای بین المللی شد، ولی آنچه در حدود دو سال گذشته رقم خورده نشان می دهد بسیاری از این شرکت های هوایی عملا توان حضور پرقدرت در این بازار را ندارند و باز هم وظیفه بردوش ایرلاین های دولتی خواهد بود.

ایران ایر که به عنوان نخستین شرکت هواپیمایی ایرانی توانست جهت خرید ۲۰۰ هواپیمای تازه برنامه ریزی کند، در طول ماه های گذشته با توجه به پرسشها سیاسی موجود در تامین مالی قرارداد هواپیماهای خود با مشکلاتی جدی مواجه شده است و همین امر ورود هواپیماهای تازه را با تاخیر مواجه کرده است.

در چنین شرایطی انتظار از این صنعت که بتواند بعد از سال ها دوری از بازارهای بین المللی نوسازی هواپیماهای خود را در دستور کار قرار دهد، انتظاری سخت و شاید غیرممکن خواهد بود. هواپیمایی که اخیرا در ارتفاعات دنا سقوط کرد ۲۵ سال سن داشت و هرچند بعد از تعمیرات اساسی بار دیگر به ناوگان برگشته بود، ولی همچنان از نظر میانگین سنی مسن به حساب می آمد.

بسیاری از دیگر هواپیماهای فعال در آسمان کشور عزیزمان ایران نیز شرایطی شبیه به هواپیمای سقوط کرده را دارند، هرچند با پیگیری های صورت گرفته ایمنی هواپیماهای در حال پرواز تضمین شده است و حدود ۱۰۰ فروند هواپیما که این مختصات را نداشتند رسما زمین گیرند ولی همچنان چشم امید مسافران صنعت هوایی کشور عزیزمان ایران به نوسازی ناوگانی است که با معضلات جدی روبه رو شده است است.

ایران در طول ماه های گذشته توانسته بار دیگر با بازارهای بین المللی ارتباط مستقیم بگیرد، ولی همچنان نرسیدن پول بسیاری از توافقات و قراردادها را در هاله ای از ابهام نگه داشته هست، قراردادهایی که شاید عوض کردن اشخاص نیز به آنها کمکی نکند و تنها اصلاح شرایط تامین مالی در صنعت هوایی کشور عزیزمان ایران راه حل این معضل طولانی باشد که شاید در آینده نیز قربانی بگیرد.

تا پول نرسد اوضاع هواپیماها همین‌ گونه است

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | ایران ایر | شرکت هواپیمایی | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : blogzz